وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صرفا جهت اطلاع این هفته رو مثل چند هفته گذشته کامران نجف‌زاده اجرا کرد.شاید دلیلش این بود که دلاوری مدتی است به بلژیک رفته و خبرنگار ثابت واحد مرکزی خبر در این کشور اروپایی شده.شجاعی هم تازه از نیویورک برگشته و مدام از این کشور به اون کشور میره…اما موضوعات صرفاً این هفته: درباره آقای قرائتی و کارشناسی همه امور، درباره سخنگوی قوه قضاییه، دیرکرد ساخت و ساز در مناطق زلزله زده و کنایه طنزآلود به منطقی که گفته ماشین‌هاتون را بفروشید و هواپیما بخرید و….

هفته گذشته تصاویری از استان خراسان رضوی پخش شد درباره “رژه موتور سوارانی که در سال گشته تخلفی مرتکب نشده‌اند “. اما مجری صرفا جهت اطلاع  گفت به نظر ما احتمالا این رژه موتورسوارانی که تونستند در سال گذشته  از دست پلیس در برن . می‌دونید چرا؟ چون وقتی داشتند رژه افتخار می‌رفتن انواع خلافها رو مرتکب شدن. دو ترکه که نشسته بودن. بدون کلاه ایمنی هم که بودن. خیابونم که  بسته بودن.

سوژه بعدی نجف‌زاده صحبتهای دادستان کل کشور بود که درباره بازگشت مهدی هاشمی به آقای هاشمی رفسنجانی مشورت داده بود. حرفهای اژه‌ای رو بخونید و قضاوت کنید.

با صدای اژه‌ای (بار اول گفتم بیاد،نیاد بده.بار دوم گفتم بیاد اما از نظر شخصی میگم نیاد بهتره استدلالی هم دارم.بار سوم گفتم از لحاظ حقوقی باید بیاد از لحاظ شخصی نمی‌دونم.)

بگفته نجف‌زاده برخی میگن اومدن موضوع مورد مشورت سناریوی پیچیده‌ای بوده اما به نظر می رسه این اتفاق بیشتر ناشی از سرگیجه‌ای بوده که برخی بعد از مشورت پیدا کردند.(باز هم صدای اژه‌ای که گفتم بیاید و نگفتم بیاید )

نجف‌زاده این هفته تصاویری رو پخش کرد که خیلی عجیب بود . دو تا تصویر که از دوربین مخفی یک مغازه در تهران ضبط شده بود به فاصله سه ماه . تصاویر مربوط به سرقت از یک فرش فروشی بود که سرنشینان یک زانتیا هر دو بار زحمت شو کشیدن و مغازه فرش فروشی رو خالی کردن . بالاخره باکی هماهنگ بودن !

صرفا جهت اطلاع این هفته به کسانی هم که خیلی مشتاق خدمتن ! هشدار داده. نجف‌زاده گفته برخی ظاهرا خیلی عجله دارند برای دسترسی به پست مشعشع وعزیز ریاست جمهوری. به همین خاطراین روزها مدام سخنرانی می‌کنند وسفر می‌روند و وعده می‌دهند واز این جورحکایات …اقایون مشتاق نمیدونید هنوز ۹ماه…۹ماه  به انتخابات مونده ؟ چقدر آخه عجله دارید برای خدمت.

موضوع بعدی صرفا قرائتی بود. یه خبرنگار هفته پیش از آقای قرائتی می‌پرسه نظر شما درباره طرح امنیت اجتماعی چیه و ایشون که در برنامه نیروی انتظامی هستند با لبخند می‌گویند مگر من کارشناسم…یا رادیو هستم که هر وقت پیچش را باز کنید حرف بزند؟ نجف‌زاده هم به آقای قرائتی گفت ممنون از اینکه گفتید کارشناس همه امور نیستید!

سوژه بعدی این که اگر قرار باشه یه سازمانی نظارت کنه بر ساخت و ساز اما ساختمان خودش ناظر نداشته باشه چی میشه . منظور  ساختمان نظام مهندسی گناباد که مهندساش بر همه ساختمان‌ها نظارت میکنن اما ساختمان خودشون سنگهاش از بالا دونهont> دونه داره می‌افته و خطر هم داره چون شاید بیفته روی سر مردم.

بازهم این وزیر جوان شیخ نشین امارات. نجف‌زاده هم به سراغ اون رفته و گفته‌ جوان، وسط این همه بالا و پایین امواج سیاسی منطقه و جهان، حالا تو اومدی میگی جزایر سه گانه مال ماست.

صرفا جهت یاداوری عرض می‌کنیم سن وزیر خارجه امارات با سن کشورش یکیه.جالبه‌ها نه ..؟

منطقی رو که می‌شناسید مدیر عامل قبلی ایران خودرو . گفته که دو تا ماشین بفروشید و یک هواپیمای سبک بخرید. عجب. قیمت ماشین بالا رفته یا هواپیماهای شما خیلی ارزونه اقای منطقی؟ تازه گفته ده روزه گواهینامه خلبانی هم میدیم. به قول نجف‌زاده با اینجور گواهینامه دادن نمی‌گید ما برویم هوا چطور پایین بیاییم ؟

در گزارش این هفته صرفا جهت اطلاع یک نظر سنجی مطرح شده بود.

قابل توجه نمایندگان مجلس -دولتمردان -اصحاب قضا و همه و همه مسئولان !

فکر می‌کنید اگر از مردم بپرسیم دغدغه اصلی شما کدام یکی از موارد زیر است چه جوابی بدند؟- تلاش برای استیضاح وزیر ورزش یا تکذیب و تایید مرتضوی

۲- تلاش برای آزاد شدن یکی از بازداشت شدگان هفته اخیر

۳- بستن یوتیوب

نجف‌زاده گفت به نظرم هرکسی این نظر سنجی رو ببره داخل جمعیت با خنده مردم روبرو میشه.

و بالاخره صرفا جهت اطلاع به مسئولان امر گفت  یادتون که نرفته فصل سرما نزدیکه. هموطنان مون در منطقه زلزله زده روزهای سردی را در پیش دارند. اوضاع ساخت و ساز چطوره؟ و اون وعد‌هایی که دادید از یادتون نره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com